Kompenzační trénink

Protahovací a posilovací cviky, které upravují svalovou nerovnováhu.

Kompenzační trénink je lehčí typ tréninku, kde se klade důraz na protažení a posílení hlubokého stabilizačního systému.


Zhruba půl tréniku se věnuje protažení, ideálně pomocí rollerů. Rozválením (protažením) zkrácených svalových partií dochází k lepší aktivaci oslabených partií a lepší kompenzaci. Druhá část tréniku se věnuje posílení středu těla, břicha a cvikům starajících se o naši páteř.


Jedná se o málo až středně náročný trénink, kde si intenzitu může každý cvičenec určit sám.


 

Co s sebou na první lekci?



  • Pohodlné sportovní oblečení (ideálně takové, aby byly větší klouby v teple - ramena, kolena)

  • Ručník

  • Cvičí se na boso nebo v ponožkách

  • Dostatek tekutin

Kdo povede tuto lekci

Michal
Kompenzační trénink

Vyzkoušejte také

Naše služby Vás budou bavit
Cvičení pro maminky s dětmi - s LUCKOU T. !
2. 10. 2018

Cvičení pro maminky s dětmi - s LUCKOU T. !

Fitness program určený ženám s malými dětmi na mateřské dovolené, které nemají hlídání a nebo nechtějí své děti opouštět ani na minutu.

ALPINNING & PROBLÉMOVÉ PARTIE v sobotu 13.10. s Andreou!
1. 10. 2018

ALPINNING & PROBLÉMOVÉ PARTIE v sobotu 13.10. s Andreou!

Užijte si prodlouženou 1,5 hodinovou lekci s Andreou!

Nově v rozvrhu CVIČENÍ PRO RODIČE S DĚTMI
26. 9. 2018

Nově v rozvrhu CVIČENÍ PRO RODIČE S DĚTMI

Lekce pro děti od 4 měsíců do 3 let ...