Kompenzační trénink

Protahovací a posilovací cviky, které upravují svalovou nerovnováhu.

Kompenzační trénink je lehčí typ tréninku, kde se klade důraz na protažení a posílení hlubokého stabilizačního systému.


Zhruba půl tréniku se věnuje protažení, ideálně pomocí rollerů. Rozválením (protažením) zkrácených svalových partií dochází k lepší aktivaci oslabených partií a lepší kompenzaci. Druhá část tréniku se věnuje posílení středu těla, břicha a cvikům starajících se o naši páteř.


Jedná se o málo až středně náročný trénink, kde si intenzitu může každý cvičenec určit sám.


 

Co s sebou na první lekci?



  • Pohodlné sportovní oblečení (ideálně takové, aby byly větší klouby v teple - ramena, kolena)

  • Ručník

  • Cvičí se na boso nebo v ponožkách

  • Dostatek tekutin

Kdo povede tuto lekci

Michal
Kompenzační trénink

Vyzkoušejte také

Naše služby Vás budou bavit
2 hodiny YOGY s Verčou v sobotu 23.2.2019!
2. 2. 2019

2 hodiny YOGY s Verčou v sobotu 23.2.2019!

Základní jogové pozice & Pozdravy slunce a jeho benefity pro náš život

Prodloužený KRUHOVÝ TRÉNINK s Filipem B. v neděli 24.2.!
1. 2. 2019

Prodloužený KRUHOVÝ TRÉNINK s Filipem B. v neděli 24.2.!

Přijďte se vyhecovat k Filipovi!

SILOVÉ CARDIO s Luckou v sobotu 2.3.2019!
31. 1. 2019

SILOVÉ CARDIO s Luckou v sobotu 2.3.2019!

Lucka si pro vás připravila další prodlouženou lekci! Tentokrát ve spalovacím a posilovacím duchu ...