Urban Training

Outdoor - venkovní tréninky typu Kruhový trénink, Funkční trénink, Workout a Movement.

FUNKČNÍ TRÉNINK


Funkční trénink klade důraz na správnou funkci těla. Jeho prioritou je posílení hlubokého stabilizačního systému (core). Trénink se opírá o základní pohybové vzorce, kterými jsou dřep, tlak, tah, výpad a rotace. Ke cvičení se používá vlastní tělo a pomůcky typu TRX, bosu, jednoroční činky, pytle se závažím a kettlebell. Pravidelným cvičením se zlepší výkonnost, kondice a také technika provedení základních pohybů. Mimo jiné kompenzuje problémy jako disbalance, zkrácení, oslabení či bolest pohybového aparátu.


Funkční trénink je naprosto pro každého. Cviky mají několik způsobů provedení a náročností, a tak je vhodný jak pro začátečníky, tak zkušené cvičence. 


KRUHOVÝ TRÉNINK


Smyslem kruhového tréninku je procvičení všech svalových skupin, které jsou rozloženy do více cviků (většinou 8 – 12) tak, aby jednotlivé svalové skupiny byly v co největším odstupu. Intenzita tréninku, tj. doba jednoho cviku a pauzy, je dána podle výkonnosti a zdatnosti cvičících. Má za úkol zlepšit zdraví pohybového aparátu a naučit správně propojit tělo a mysl. Pravidelným cvičením se zlepší výkonnost, kondice a také technika provedení základních pohybů. Mimo jiné kompenzuje problémy jako disbalance, zkrácení, oslabení či bolest pohybového aparátu.


Tento druh tréninku je naprosto pro každého. Zatížení všech svalových skupin je rovnoměrné a intenzita je přizpůsobena výkonnosti dané skupiny. 


WORKOUT


Je cvičení s vlastní váhou těla, kdy nad ním získáváme absolutní kontrolu. Zaměřuje se na rozvoj síly (matku všech pohybových vlastností) a vytrvalosti. Dnes hojně známý a používaný pojem street workout, je fyzická aktivita prováděná převážně venku. Jde o kombinací atletiky, kalisteniky a dalších sportů. Kalistenika, jak se také street workoutu říká, pochází ze spojení řeckých slov kálos (krása) a sthénos (síla). Mezi základní cviky patří dřepy, kliky, přítahy, výpady, kliky na bradlech, vzpor. Všechny cviky lze obměňovat mnoho způsoby.

Workout je vhodný jak pro muže, tak i pro ženy, pro pokročilé, ale také pro začátečníky. Je pro všechny nadšence, kteří chtějí získat nějakou tu svalovou hmotu, snížit množství podkožního tuku a zvýšit svou fyzickou, ale i psychickou kondici.


MOVEMENT


Komplexní přístup k pohybu, kdy se jedná o rozvoj všech jeho vlastností - síla, rovnováha, práce na mobilitě, flexibilita, zvyšování kloubního rozsahu, dýchání, uvolnění. Nejen formou her, dostaneme svoje tělo do různých pozicí, ale budeme lézt, plazit se a hýbat, způsoby, které nejsou běžné, ale budou mít velký přínos do běžného života. Lepší držení těla, zvýšení pohyblivosti, více energie, jsou jen pár z řady benefitů takového přístupu.



 

CENA:
100Kč
 Pořiďte si kredit a ušetřete! Více info ZDE.

Co s sebou na první lekci?



  • Pohodlné sportovní oblečení

  • Pevnou sportovní obuv

  • Dostatek tekutin

  • Ručník

Kdo povede tuto lekci

Maikol
Matěj
Vojta U.
URBAN TRAINING

Vyzkoušejte také

Naše služby Vás budou bavit
Tuto neděli 27.5. POWER YOGA - ukázková lekce ZDARMA!
23. 5. 2018

Tuto neděli 27.5. POWER YOGA - ukázková lekce ZDARMA!

Power jóga je populární dynamický stal jógy zaměřený na rozvoj síly a flexibility těla.

AKCE - Týdenní permanentka na skupinové lekce za 299 Kč !!!
23. 4. 2018

AKCE - Týdenní permanentka na skupinové lekce za 299 Kč !!!

Využijte jedinečnou nabídku platnou do 31.5.2018 !

GRAVITY lekce s Martinem D.!
9. 4. 2018

GRAVITY lekce s Martinem D.!

Nejrozšířenější forma funkčního tréninku!

Partneři a benerfity:                

 

Přijímáme platební karty:  

 

Vyrobeno s láskou ke sportu v Global Vision a.s. díky PublisCMS