Cvičení pro těhotné

Cvičení pro těhotné pod vedením profesionálů v oboru! Dopřejte sobě i miminku radost z pohybu!

Pokud Vaše těhotenství probíhá fyziologicky a lékař Vám pohybovou činnost nezakázal, můžete se do cvičení vrhnout po ukončeném I. trimestru, tedy po 12. týdnu těhotenství. 


Při cvičení  využíváme pomůcky jako overbally, gymbally, pilates ručníky, činky a další. Lekce je aktivnějšího rázu a skládá se ze tří částí - úvodní, posilovací, dechová a relaxační část. Během první úvodní části probíhá zahřátí a protažení velkých svalových skupin, aby tělo bylo připraveno na posilování. Posilovací část je zaměřená na posílení nebo zpevnění všech velkých svalových skupin a na posílení a aktivaci svalů pánevního dna. V závěru cvičení následuje příjemné protažení.


Nemusíte mít strach, že cvičení nezvládnete, instruktoři přizpůsobují cvičení Vašemu aktuálnímu stavu. Ani o miminko nemusíte mít během cvičení strach. To je v břiše dobře chráněno plodovou vodou, navíc cvičení je spíše houpavého charakteru, žádné odrazy ani výskoky neobsahuje, ani nesmí, takže je Vaše miminko zcela v bezpečí. Cvičení vedou lektorky, které jsou vyškoleny právě pro cvičení s těhotnými ženami.


 


 


 

Co s sebou na první lekci?


  • Pohodlné sportovní oblečení

  • Pevnou sportovní obuv

  • Dostatek tekutin 

  • Ručník

Kdo povede tuto lekci

Andrea
Cvičení pro těhotné

Vyzkoušejte také

Naše služby Vás budou bavit
Venkovní běh s trenérem !!!
26. 8. 2019

Venkovní běh s trenérem !!!

Podzimní kurz startuje od 18.9... Připravte si tenisky, protože nikdy není pozdě začít !!!

ALPINNING & TRX kruháč s Romanou v sobotu 21.9.2019!
26. 8. 2019

ALPINNING & TRX kruháč s Romanou v sobotu 21.9.2019!

S Romčou se nudit nebudete - čeká vás Alpinning (chůze) na rozehřátí a kruhový trénink s využitím TRX ... 

JÓGA s Verčou v sobotu 28.9.2019!
25. 8. 2019

JÓGA s Verčou v sobotu 28.9.2019!

Jin Jang jóga & Léčení bederních svalů část I. bedra a páteř ...