Cvičení pro těhotné

Cvičení pro těhotné pod vedením profesionálů v oboru! Dopřejte sobě i miminku radost z pohybu!

Pokud Vaše těhotenství probíhá fyziologicky a lékař Vám pohybovou činnost nezakázal, můžete se do cvičení vrhnout po ukončeném I. trimestru, tedy po 12. týdnu těhotenství. 


Při cvičení  využíváme pomůcky jako overbally, gymbally, pilates ručníky, činky a další. Lekce je aktivnějšího rázu a skládá se ze tří částí - úvodní, posilovací, dechová a relaxační část. Během první úvodní části probíhá zahřátí a protažení velkých svalových skupin, aby tělo bylo připraveno na posilování. Posilovací část je zaměřená na posílení nebo zpevnění všech velkých svalových skupin a na posílení a aktivaci svalů pánevního dna. V závěru cvičení následuje příjemné protažení.


Nemusíte mít strach, že cvičení nezvládnete, instruktoři přizpůsobují cvičení Vašemu aktuálnímu stavu. Ani o miminko nemusíte mít během cvičení strach. To je v břiše dobře chráněno plodovou vodou, navíc cvičení je spíše houpavého charakteru, žádné odrazy ani výskoky neobsahuje, ani nesmí, takže je Vaše miminko zcela v bezpečí. Cvičení vedou lektorky, které jsou vyškoleny právě pro cvičení s těhotnými ženami.


 


 


 

Co s sebou na první lekci?


  • Pohodlné sportovní oblečení

  • Pevnou sportovní obuv

  • Dostatek tekutin 

  • Ručník

Cvičení pro těhotné

Vyzkoušejte také

Naše služby Vás budou bavit
Od 22.7. nový JUMPING v neděli od 17:00 hod. s ÁDOU !
12. 7. 2018

Od 22.7. nový JUMPING v neděli od 17:00 hod. s ÁDOU !

Vyskákejte se ze špatné nálady i přebytečných kil :-) 

Nové lekce v rozvrhu s EVOU !
9. 7. 2018

Nové lekce v rozvrhu s EVOU !

Od 18.7. každou středu KRUHOVÝ TRÉNINK a TABATA s EVOU!