Cvičení pro těhotné

Cvičení pro těhotné pod vedením profesionálů v oboru! Dopřejte sobě i miminku radost z pohybu!

Pokud Vaše těhotenství probíhá fyziologicky a lékař Vám pohybovou činnost nezakázal, můžete se do cvičení vrhnout po ukončeném I. trimestru, tedy po 12. týdnu těhotenství. 


Při cvičení  využíváme pomůcky jako overbally, gymbally, pilates ručníky, činky a další. Lekce je aktivnějšího rázu a skládá se ze tří částí - úvodní, posilovací, dechová a relaxační část. Během první úvodní části probíhá zahřátí a protažení velkých svalových skupin, aby tělo bylo připraveno na posilování. Posilovací část je zaměřená na posílení nebo zpevnění všech velkých svalových skupin a na posílení a aktivaci svalů pánevního dna. V závěru cvičení následuje příjemné protažení.


Nemusíte mít strach, že cvičení nezvládnete, instruktoři přizpůsobují cvičení Vašemu aktuálnímu stavu. Ani o miminko nemusíte mít během cvičení strach. To je v břiše dobře chráněno plodovou vodou, navíc cvičení je spíše houpavého charakteru, žádné odrazy ani výskoky neobsahuje, ani nesmí, takže je Vaše miminko zcela v bezpečí. Cvičení vedou lektorky, které jsou vyškoleny právě pro cvičení s těhotnými ženami.


 


 


 

Co s sebou na první lekci?


  • Pohodlné sportovní oblečení

  • Pevnou sportovní obuv

  • Dostatek tekutin 

  • Ručník

Kdo povede tuto lekci

Andrea
Cvičení pro těhotné

Vyzkoušejte také

Naše služby Vás budou bavit
Možnost zapůjčení spinningového kola
26. 3. 2020

Možnost zapůjčení spinningového kola

 
Chybí vám Spinning?
Areál SQP uzavřen
12. 3. 2020

Areál SQP uzavřen

od pátku 13.3.2020 ... 

JUMPING každou středu od 19:00 hod.
5. 3. 2020

JUMPING každou středu od 19:00 hod.

s Violetou nebo Ádou